Łączna liczba wyświetleń

sobota, 14 kwietnia 2012

Warsztaty PowerTex

    Wczoraj, żeby odreagować życie w ciągłym stresie wybrałam się na warsztaty plastyczne. 


    Były to zajęcia z techniki PowerTex.


    Efekty wychodzą bardzo ciekawe ale w sumie to chyba za drogie hobby. Butelka litrowa medium PowerTexu kosztuje coś ok 70 zł a można z tego zrobić ze dwie, trzy figurki.


    Dochodzą do tego różne dodatki.


    Jak się człowiek przypatrzy z bliska to widać z jakiego materiału to jest zrobione ale z daleka wygląda to na rzeźbę albo z terakoty albo z innego materiału.
    
    Oczywiście zrobiłam zdjęcia naszym pracom i dodaję linka na stronkę gdzie jest dokładny opis techniki..













9 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa technika, efekty fantastyczne!!! Tylko poproszę o większe zdjęcia ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Buuu u mnie się nie da, próbowałam, słowo!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Haniu, figurki jak z czekolady, aż by się je zjeść chciało :)

    Ja przed chwilą zobaczyłam 13 komentarzy pod swoimi postami, ale nie bezpośrednio pod nimi, tylko w "Projekcie"!!!
    Zupełnie nie rozumiem, dlaczego, bo w ustawieniach jest wszystko otwarte dla Każdego. Zobaczymy, co będzie dalej...
    Kleszcz będzie kontynuowany :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się cieszę bo ciekawa jestem bardzo jak to się skończyło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam tylko pomysłu, czy "uzupełniać" historię w podstawowym poście, czy chronologicznie otwierać nowy post pod tą samą nazwą dodając nr 2, czy c.d....

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak, w którym miejscu dodać ten dinks, na którym dodaje się posty do Googli, FB itp.???

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna technika, ale faktycznie droga.
    pozdrawiam serdecznie ciebie i Twego męża.
    Przechodziłam z mężem przez wiele cykli chemii, wiem co to znaczy.
    Prosze zmień weryfikacje literowa bo odechciewa się pisania posta, te literki sa wkurzające,

    OdpowiedzUsuń
  8. podziwiam Cię :)sumka

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Danusiu i życzę Ci zdrowia bo widzisz co się dzieje jak go braknie.

    OdpowiedzUsuń